Zmiana strategii marki Grupy WITTMANN

chem-trend-news.jpg

Grupa WITTMANN postanowiła zmienić swoją dotychczasową strategię marki, łącząc strategię dwóch dotychczasowych marek w jedną, aby podkreślić w komunikacji przewagę, jaką daje możliwość oferowania kompletnych rozwiązań systemowych z jednego źródła.

Wraz z włączeniem maszyn Battenfeld do rozszerzonej oferty produktowej grupy WITTMANN firma konsekwentnie realizowała do tej pory strategię dwóch marek: WITTMANN dla wszystkich produktów wokół wtryskarek oraz WITTMANN BATTENFELD dla wtryskarek i procesów formowania wtryskowego. Aby podkreślić znaczenie wtryskarek dla przyszłego rozwoju przedsiębiorstwa, początkowo wybrano i stosowano w komunikacji nazwę WITTMANN BATTENFELD. 


W ostatnich latach znacznie wzrosło znaczenie przewagi konkurencyjnej koncernu, jaką jest możliwość oferowania "kompletnych rozwiązań z jednej ręki". W związku z tym przewaga ta ma być teraz szczególnie podkreślona poprzez jednolite oznaczenie marki i kolorystykę dla całego asortymentu produktów. 


Dlatego też Grupa WITTMANN zdecydowała się na stosowanie w  przyszłości logo WITTMANN we  wszystkich swoich działaniach reklamowych i liniach produktów. 


Zmiana wyglądu zewnętrznego ma rozpocząć się 1 stycznia br. i zakończyć się przed targami K w październiku 2022 roku. 


W związku ze zmianą strategii marki nie będzie żadnych zmian w  organizacji firm w  ramach Grupy WITTMANN. Wszystkie nazwy firm pozostaną niezmienione.

POLECAMY

Grudzień 2021

Grudzień 2021

Listopad 2021

Listopad 2021

Październik 2021

Październik 2021