Zmiana strategii marki Grupy WITTMANN

Grupa WITTMANN postanowiła zmienić swoją dotychczasową strategię marki, łącząc strategię dwóch dotychczasowych marek w jedną, aby podkreślić w komunikacji przewagę, jaką daje możliwość oferowania kompletnych rozwiązań systemowych z jednego źródła.
Wraz z włączeniem maszyn Battenfeld do rozszerzonej oferty produktowej grupy WITTMANN firma konsekwentnie realizowała do tej pory strategię dwóch marek: WITTMANN dla wszystkich produktów wokół wtryskarek oraz WITTMANN BATTENFELD dla wtryskarek i procesów formowania wtryskowego. Aby podkreślić znaczenie wtryskarek dla przyszłego rozwoju przedsiębiorstwa, początkowo wybrano i stosowano w komunikacji nazwę WITTMANN BATTENFELD.
W ostatnich latach znacznie wzrosło znaczenie przewagi konkurencyjnej koncernu, jaką jest możliwość oferowania "kompletnych rozwiązań z jednej ręki". W związku z tym przewaga ta ma być teraz szczególnie podkreślona poprzez jednolite oznaczenie marki i kolorystykę dla całego asortymentu produktów.
Dlatego też Grupa WITTMANN zdecydowała się na stosowanie w przyszłości logo WITTMANN we wszystkich swoich działaniach reklamowych i liniach produktów.
Zmiana wyglądu zewnętrznego ma rozpocząć się 1 stycznia br. i zakończyć się przed targami K w październiku 2022 roku.
W związku ze zmianą strategii marki nie będzie żadnych zmian w organizacji firm w ramach Grupy WITTMANN. Wszystkie nazwy firm pozostaną niezmienione.